Myslenie ako neziskovka pomáha rásť malým podnikom

Vlastníctvo a vedenie podniku si vyžaduje denný rozvrh plný tvrdých výziev: Kto je pre túto úlohu lepšie kvalifikovaný? Kto dostane povýšenie? A niekedy, bohužiaľ, kto musíme prepúšťať? Zriedkavo sa odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky ľahko vyskytnú. A tak, aby sme vytvorili zmysel pre spravodlivosť, pozeráme sa na štatistiky, čísla a operačné ciele, aby sme objektívne dosiahli vhodný záver na vytvorenie procesov a prejavenie firemnej kultúry.obchodování.jpg
 
Vytvorenie spravodlivého a objektívneho pracovného prostredia je chvályhodné a potrebné. Dátové body a marže sú nevyhnutné pre rast a bezpečnosť. Ale nikdy nesmieme stratiť zo zreteľa skutočnosť, že všetky obchody sú úplne osobné. Jednoducho premýšľajte o tom, čo vás viedlo k tomu, že chcete založiť svoju spoločnosť alebo vstúpiť do svojho poľa a budete viac ako pravdepodobne objavovať motiváciu mimo ekonomickej výmeny.
 
Okrem toho vieme, že uznanie a lojalita značky sú priamym dôsledkom vytvorenia personalizovaného, ​​dôveryhodného vzťahu medzi vaším podnikom a zákazníkom. Ľudia sú premenení na kvalitný tovar spojený s kvalitnými skúsenosťami. Tieto zážitky z kvality sú výsledkom interakcie so spokojnými zamestnancami. Vysoká miera udržania a produktivity zamestnancov priamo koreluje so zmyslom hodnoty a komunity v spoločnosti. Platí to najmä pre milénia – tie, ktoré sa narodili v rokoch 1982 až 2004 a ktoré podľa januárového roku 2018 Forbes„chcú, aby ich pracoviská a ľudia tam fungovali ako druhá rodina. Chcú, aby táto spoločnosť mala ľahko pochopiteľné a prosociálne súbory hodnôt. Chcú príležitosti na rozšírenie ich užitočnosti pre vašu spoločnosť a chcú, aby ste im pomohli vrátiť sa do komunity.
 
Nič z toho nemôže prísť ako nové informácie. Solidné medziľudské vzťahy a silná starostlivosť o zákazníkov sú základom úspešného obchodného modelu. Ale v rýchlo sa rozvíjajúcom, technologicky závislom svete na požiadanie, v ktorom žijeme, ako podporujeme a posilňujeme tieto základy „starej školy“?úspěch.jpg
 
Keď ľudia hovoria o firemnej kultúre, často opisujú kódexy správania, klímu pre inováciu a výmenu myšlienok a ako je definovaný a meraný úspech. Čoraz viac a možno aj vďaka tisícročnému vplyvu, kultúra spoločnosti odráža jej pozíciu hráča v širšom spoločenstve, v ktorom pôsobí. Rovnako ako nezisková organizácia, aj kultúra založená na hodnotách a riadená spoločnosť pomáha rozvíjať reputáciu vášho podniku ako spojenca v komunite. Partnerstvá a siete sú ľahšie falšované a vaša servisná základňa (zákazníci a zamestnanci) považujú vašu spoločnosť za inkluzívnu a orientovanú na rast.